|
|
 Taso: Maisteri Ryhmät: Member
|
Siellä ne uusien W:N jäsenien nimet nyt on. Onnea heille!
Onko tuttuja tulossa? Mää bongasin kokonaista yhden!
|
|
 Taso: Fuksi Ryhmät: Member
|
Eipä näkynyt tuttuja. Kuvittelenko mä vaan vai onko tuolta etelästä tulossa entistä enemmän porukkaa Vaasaan tuon yhteishaun ansiosta??? ;)
|
|
|
[Riksu wrote:]Kuvittelenko mä vaan vai onko tuolta etelästä tulossa entistä enemmän porukkaa Vaasaan tuon yhteishaun ansiosta??? ;) Mulla on samat kuvitelmat. Johtunee siitä, että HKKK:n rajat kovimmat ja Vaasa ollut 2. tai 3. vaihtoehto. Myös Treen seutu vahvasti edustettuna.
|
|
|
Ja eipäs se sisäänpääsyrajakaan mitenkään hävyttömän alhainen sitten ollutkaan. Sitäkin jo porukka stressasi. Ihan varmasti on pitänyt tehä kovasti töitä jos paikka on jossain kauppatieteellisessä auennut.
T:Lukematta 6p kyseisestä kokeesta.
p.s. ei ihan riittänyt :)
|
|
Taso: Tohtori Ryhmät: Administration
|
Yllättävän alhaalle jäi rajat, vaikka oli yhteisvalinta... täytyy kyl ihmetellä, et olis itekki todennäkösesti päässy sisään samalla lukemisella, ku viimeeks. Ei olis kyl ikinä uskonu.
Ei tuttuja. Kaveri Ilkka pääs treelle lukemaan Yritysjuridiikkaa. Tai itseasiassa yksi tuttu, joka tulee lukeen KTM-TiTeä... mutta näin
|
|
|
[Valtsikka wrote:]Siellä ne uusien W:N jäsenien nimet nyt on. Onnea heille!
Onko tuttuja tulossa? Mää bongasin kokonaista yhden! Onnea munkin puolesta kaikille valituille! 1 tuttu.
|
|
|
Hyvä kaverini kotikaupungistani tulee opiskelemaan sinne. Pitäkää hyvää huolta.
Pääsin itse muuten Helsinkiin opiskelemaan, en tosin kauppakorkeaan, mutta :)
|
|
|
[kr wrote:]Pääsin itse muuten Helsinkiin opiskelemaan, en tosin kauppakorkeaan, mutta :) Et kai vaan meinaa meitä jättää?
|
|
|
Guest |