|
|
 Taso: Maisteri Ryhmät: Member
|
No, jos Valtikka haluaa sen noin pirun tarkasti määritellä! :)
Eka lainaus oli vastaus sinulle, jos sitä aiemman keskustelun luit. Edelleen olen sitä mieltä, että Mediatriadi on noille kaikille mainituille järjestöille aivan riittävä.
Toinen oli vertaus yo-kunnan tarpeisiin. Sen alle tuleva keskustelu haluttaisiin monen mielestä selkeisiin kokonaisuuksiin, joten silloin tällainen W:n tyyppinen olisi paras.
Eli sellainen tuuliviiri minä olen...;)
|
|
|
Kyl ny on komiaa, kun on oikeat värit. :-)
|
|
|
[lartsa wrote:]Kyl ny on komiaa, kun on oikeat värit. :-)
En tiedä minkä värinen tämän pitäisi olla, mutta mun koneella on ruskean eri sävyjä??? Onneksi ylälaita on vihreä.. Tästäkö maksettiin?
|
|
Taso: Fuksi Ryhmät: Member
Liittynyt: 5/30/2005 Viestejä: 6 [Points]: 0 Paikka: Marseille
|
[Valtsikka wrote:][lartsa wrote:]Kyl ny on komiaa, kun on oikeat värit. :-)
En tiedä minkä värinen tämän pitäisi olla, mutta mun koneella on ruskean eri sävyjä??? Onneksi ylälaita on vihreä.. Tästäkö maksettiin? Aika hauska väritys kyllä. Tuo jotenkin mieleen torstai- tai sunnuntaiaamun... ;)
essi.missaolet.com
|
|
|
[Essi wrote:][Valtsikka wrote:][lartsa wrote:]Kyl ny on komiaa, kun on oikeat värit. :-)
En tiedä minkä värinen tämän pitäisi olla, mutta mun koneella on ruskean eri sävyjä??? Onneksi ylälaita on vihreä.. Tästäkö maksettiin? Aika hauska väritys kyllä. Tuo jotenkin mieleen torstai- tai sunnuntaiaamun... ;) Tästä ei näy nuo lainaukset.. Ylläpito hommiin!
|
|
 Taso: Tohtori Ryhmät: Member
|
Joo, en tiedä johtuuko omista asetuksista, mutta hiukkasen sekavamman näköinen tämä foorumi on näillä "maanläheisillä" väreillä. Eikös näitä saisi hiukan enemmän dollarin vihreäksi tai jotain :)
Se oli aivan selvasti budjetti, siina oli paljon numeroita. - George W. Bush
|
|
 Taso: Administration Ryhmät: Administration
|
Ottakaa ihmiset ihan rauhallisesti. Jos oikeanlaista vihreää väriä ei ole mahdollista saada, niin siinä tapauksessa palataan siniseen. Ei elämä tähän kaadu.
|
|
|
Reklamaatiotaidot kunniaan! Heti reklamaatiota pöytään vaan...:-)
Juu, eiköhän nää kokoomuksen/ekonomin siniset saa kelvata siihen asti että löydetään se oikea Wihreä.
|
|
|
On tää sininen ainakin parempi kuin se kokeilu..
|
|
|
Guest |