|
|
Taso: Fuksi Ryhmät: Member
Liittynyt: 3/27/2008 Viestejä: 8 [Points]: 24 Paikka: kymppitonnin studio
|
Miksei kukaan lähettele minulle keväisi seksiviestejä? Kurkistelin foorumia ja huomasin, että täällähän on aivan liian vähän himokkaita puheenaiheita. Ympäristön painostamana avaan keskustelun himokkaasta keväästä ja varmoista kevään merkeistä -ja Erkeistä.
Himoitkaa!
|
|
Taso: Tohtori Ryhmät: Administration
|
[Riitta Väisänen wrote:]Miksei kukaan lähettele minulle keväisi seksiviestejä? Kurkistelin foorumia ja huomasin, että täällähän on aivan liian vähän himokkaita puheenaiheita. Ympäristön painostamana avaan keskustelun himokkaasta keväästä ja varmoista kevään merkeistä -ja Erkeistä.
Himoitkaa! Kanervakin sen tietää ;) ... ainakin Suomen valtamedian mielestä. HS on pommittanut aiheella jo pariviikkoa. Ollut melkeen putkeen etusivun ykkösuutinen. Luulis, että ton lehden ei tartteis alentua keltasen median tasolle. Jos toi paskanjauhaminen ei tuolla kohta lopu, niin loppuu kyllä meikäläisen tuki (tilaus) kys. lehdelle.
|
|
|
No huhhuh, mitä politikointia. (BOOOOORING) Ajattelin kyllä enemmän himoa kuin Kanervaa. Kuka siinäkään miehessä pystyy näkemään yhtään mitään seksuaalista. Tähän eräs lajitoveri voisi kommentoida vaikka näin: "Eikö teille raha kelpaa?".
|
|
 Taso: Maisteri Ryhmät: Administration
|
Kato joo. Tänään sitä kevättä oli tosiaan yhden jos toisenkin rinnassa. Kiitos Gigan vappumölkyn päätyivät kaikki kynnelle kykenevät auringonpalvojat tasoittamaan olotilaansa yliopiston rantaan. Voisin myös vannoa, että haukankatseeni löysi jopa Riitan populan joukosta?!
|
|
Taso: Tohtori Ryhmät: Administration
|
Harvinaisen hyvät säät oli :) Vielä kun olis ollu vähän pienempi darra, nii olis tuo juomakin maistunut ;)
|
|
|
Vahvistan. Sää oli mitä mainioin ja olo kuolemattomin. Jaakolle pisteet mun bongaamisesta. Otetaanpas sellainen pieni kisa! Bongaa Riitta vappuputkessa!
|
|
Taso: Maisteri Ryhmät: Member
|
Luulen, että Riitan bongaaminen vappuputkessa ei pitäis ainakaan jäädä esiintymiskertojen määrästä kiinni.. Oli tosiaan rentouttavat mölkkykisamakoilut yliopiston rannassa, onneks oma joukkue tippu heti alkulohkossa :D Illalla kasvot punottivat kovasti, ja tällä kertaa liiasta auringon valosta. Huomasin muuten eilen myös sen, että yo-talo tulee aivan järkyttävän hienolle paikalle. Ehkä oma oskarissa ja tervahovissa hengailu pitäs siirtää laiturille rantaan.
|
|
 Taso: Maisteri Ryhmät: Administration
|
[Riitta Väisänen wrote:]Jaakolle pisteet mun bongaamisesta. Mites Riitan kesä? Voiko kesää olla rinnassa?
|
|
|
No kesä rinnassa on kyllä vähän harvemmin käytetty ilmaisu, mutta samanlainen ilmiö kuin kevätkin siellä niin :D Kesää on saanu nyt kyllä vähän hakea huonon sään ja köyhtyneen tarjonnan vuoksi, mutta epäilen että meno senkun hurjenee syksyä kohti. Himo kasvaa! (ja rinnat myös.)
|
|
|
hahaa. Mullapa on rusketusraidat. ihanaa suomen kesäääää
|
|
|
Toiset tekee sisätöitä koko kesän ja muutamana vapaapäivänä sataa. :( Ei oo rusketusraidoista jälkeekään...
|
|
|
Guest |