Tervetuloa vieras Etsi | Aktiiviset aiheet | Käyttäjät | Kirjaudu | Rekisteröidy

WinCapita/WinClub [Options]
blattis
Lähetetty: Saturday, March 22, 2008 2:59:40 AM
Taso: Tohtori
Ryhmät: Administration

[Points]: 213
Paikka: wasa
Onko jollekin warranttilaiselle tullut joku tarjoamaan tätä viikon yhtenä pääpuheenaiheista olluttta, ehkä tähän asti suurinta, nettihuijausta?

Itse en ole ennen tätä päivää jaksanut asialla päätäni vaivata. Jonkun uutisen kuulin joskus taannoin, mutta sivuutin sen aika täysin - "taas jotain näitä nettiskämejä"... tänään kuitenkin oli liikaa aikaa ja vähän tsekkasin mistä oikeen on kyse. Taas on viety suomipoikaa kun pässiä narussa.

Itellä ei tosiaan minkäänasteista kokemusta näistä. Joskus lukiossa muistan, että jotkut sankarit lähtivät tällaisiin (tosin paljon, paljon pienenmpiin) mukaan ja yrittivät kalastella messiin. Mutta täällä kun voi vaikka ihan nimimerkin kautta kertoa mielipiteitään/kokemuksiaan, niin jakakaa ihmeessä. Eli onko jollain tosiaan omakohtaista kokemusta tai tietääkö jonkun, joka on lähtenyt mukaan?

Tässä yksi lainaus tuolta netin syövereistä :D Viime syksyltä.

Mikko-setä:
"No kerropa Qramer paljonko itse olet saanut WinClubista käteen? SIis ihan sellaista rahaa jonka voit saada, jos haluat, omaan käteesi vaikkapa puolen tunnin sisään. Oletko jo saanut enemmän kuin sijoitit? Jos vastaus on muuta kuin "totta helvetissä, rahan tuloa ei voi estää", niin voit saman tien vaikka painua helvettiin.
Kyllä minä tajuan että sinun alitajunnassasi on tälläkin hetkellä hirvittävä pelko että WinClub menee reisislle, ja mielessäsi virtaa monia pelottavia ajatuksia. "Istuinko koko kesän snägärin kassana ihan turhaan?", "Enkö olekaan amiksen tupakkipaikan uusi kingi ja sijoitusguru?"
Koitapa silti miettiä ihan rationaalisesti näitäkin asioita."

qramer:
"Nojoo.. En ole ollu kesätöissä snägärillä. Minä en pelkää että kuinka tässä käy nimittäin sanoin jo aikasemmin että sijotin sen verran että siihen ei mun maailma kaadu jos sen menettää. En ole käynyt amista vaan lukion ja nyt ammattikorkeassa. Enkä polta tupakkaa. Ja mulla on kyllä nyt mielessä enempi semmosia kivoja ajatuksia ku pelottavia. Että tälleen mä nyt mietin sun mieliks. En ole ollut jäsenenä vielä niin kauan että voisin nostaa rahoja vaan kattelen ja kuolaan tällä hetkellä tuottoennusteita jotka on olleet aina enempi tai vähempi oikeassa.

Mutta jos haluat tietää että kuinka nopeasti saa rahat käteen ni kerron vaan henkilökohtasesti. Mutta puolen tunnin sisään itelleni on ainaki mahotonta saada kun niissä hommissa menee yleensä 2-5 pankkipäivää iha siitä syystä että ne on ihmisiä jotka näitä rahoja sitten käsittelee.

Ja kerro mikko vaikka sitten omin sanoin nopeesti että mitä tiedät valuuttatreidauksesta mistä tässä on kyse. Äläkä yritäkkää copypastettaa mitään wikipediavastausta ku se näkyy kyllä."

Että tällasta :D
Käyttäjät lukemassa tätä aihetta
Guest

Siirry alueelle
Et voi aloittaa uutta aihetta tällä alueella.
Et voi voi vastata viesteihin tällä alueella.
Et voi poistaa omia viestejäsi tällä alueella.
Et voi muokata omia viestejäsi tällä alueella.
Et voi aloittaa äänestystä tällä alueella.
Et voi äänestää äänestyksissä tällä alueella.

[Main Forum RSS] : RSS

Keskustelualueen voiman takaa Yet Another Forum.net versiolla 1.9.1.2 (NET v2.0) - 9/27/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Tämä sivu luotiin 0.036 sekunnissa.