|
|
Taso: Fuksi Ryhmät: Member
|
Hämmästelin hieman, että täältä ei löytynyt vielä keskustelua edarivaaleista. Asia alkaa olla ihmisten huulilla yhä tiheämmin ja syytä ollakin sillä vaalithan ovat jo reilun kuukauden päästä.
Ensi tiistaina 2.10. on warrantilaisten tapaaminen Leipiksellä, joten sinne kaikki asiasta kiinnostuneet. Nimiä paperiin, kuvia ehdokas galleriaan, ja vaalistrategiaa hiomaan.
Mielestäni ei saa nyt jäädä muistelemaan kahden vuoden takaista hyvää vaalitulosta ja tuudittautua sellaiseen ajatukseen, että kyllä Warrantti taas suurimpana ainejärjestönä putsaa pöydän. Kyllä sen eteen täytyy tehdä ihan oikeasti työtä! Näkisin mielelläni myös Warrantin hallituksen aktiivisesti tukemassa vaalityötä. Muistelen tässä kuinka Valtsikalla taisi olla aikoinaan ehdokaslista mukana jopa Papin nenässä. Kun ihmiset ovat humalassa niin nimiä saa helposti paperiin... ei sen pelin aina niin puhdasta tarvitse olla.
Sivusta olen seurannut, että muutamat muut edariryhmät ovat tehneet jo koko syksyn vahvaa vaalityötä. Mielenkiintoinen lokakuu on varmasti tulossa.
Ja jotta saadaan vaalikeskustelu oikein kunnolla käyntiin niin jos jollain on hyviä juoruja kilpailevista ryhmistä tai niiden ehdokkaista niin älkää niitä turhaan panttailko: Kunnon vaalitaistoon kuuluu aina myös reilu loanheitto! Objektiivisissa ja laajastiluetuissa medioissa, kuten täällä Warrantin foorumilla asiat leviävät nopeasti myös suuren massan tietoisuuteen.
Rahalla saa ääniä!
|
|
 Taso: Maisteri Ryhmät: Member
|
Allekirjoittanut todellakin suuntaa Leipikselle tiistaina! Warranttilaiset-ryhmä on huhujen mukaan tilannut paikalle reippaasti viinaksia sekä alastomia naisia (joo joo tytöt, Hunksit tulee kanssa, tasa-arvo kunniaan). Toivottavasti paikalle löytää runsain mitoin myös uudempaa porukkaa. Edarissa käsiteltävät asiat on mielenkiintoisia ja jokaista opiskelijaa koskettavia, joten niiden suhteen on ainakin mun mielestä kivempi olla kartalla kun kahvilla...=)
|
|
Taso: Advanced Member Ryhmät: Member
|
Itse olen tulossa myös paikalle tiistaina, ja toivottavasti mahdollisimman moni muukin. Edariin kun olisi tärkeää saada mahdollisimman vahva edustus, jotta saamme kylterin äänen kuuluviin jatkossakin. Eli kaikki siis mukaan tiistaina!
"Corporate strategy has been a minefield both for managers and researchers. For senior executives, diversification may be compared to sex: its attractions are obvious, even irresistible, but the actual experience is often disappointing." "Those who can, do science. Others do methodology." http://pbfcomics.com/archive_b/PBF067-Better_Luck.gif
|
|
Taso: Tohtori Ryhmät: Administration
|
[fatso wrote:]Itse olen tulossa myös paikalle tiistaina, ja toivottavasti mahdollisimman moni muukin. Edariin kun olisi tärkeää saada mahdollisimman vahva edustus, jotta saamme kylterin äänen kuuluviin jatkossakin. Eli kaikki siis mukaan tiistaina! Jees! Paikalle ollaan tulossa (minä ja mun viis muuta persoonaa). Tosiaan nyt on vaalityöstä toistaiseksi puuttunut se aktiivisuus, jota ennen viime vaaleja valtsikka ja kumppanit harjoittivat. Toivotaan, että se tän illan jälkeen sieltä löytyy ja homma lähtee kunnolla käyntiin :) Kuten Lassikin jo huuteli, niin huhujen mukaan paikalle on odotettavissa vaikka ja mitä. Ja jos odotusta ei palkita, niin luotan vakaasti siihen, että Lassi! hoitaa homman kotiin henkilökohtaisesti ;)
|
|
|
[Reidar wrote:]HMuistelen tässä kuinka Valtsikalla taisi olla aikoinaan ehdokaslista mukana jopa Papin nenässä. Kun ihmiset ovat humalassa niin nimiä saa helposti paperiin... ei sen pelin aina niin puhdasta tarvitse olla. Ajat ovat muuttuneet, ainakin Papin Nenä on nykyään Superstereo.. Mutta aktiivisuus tässä asiassa on aina palkittu. Ehdokkaita löytyy joka puolelta -uskaltakaa vaan kysyä kaikkia mukaan. Ääniä saa fuksiryhmästä, harkoista, luennoilta, Oscarista, baarista tai ihan vaan jaksamalla "huorata" ääniä vaalitilaisuuksissa, yms. tempauksissa. Tsemppiä vaan warranttilaisille vaalityöhön!
|
|
Taso: Fuksi Ryhmät: Member
|
Ensi keskiviikkona klo 14 on sitten viimeinen hetki palauttaa vaaliasiakirjat.
Nyt tosiaan kaivamaan kaikki potentiaaliset ehdokkaat esiin ja listaan nimiä niin paljon kuin mahdollista. Edaattori Lehmuskoski piti tänään ansiokkaan puheenvuoron edustajiston kokouksessa liittyen tulevien edaattoreiden sitoutumiseen. On erittäin tärkeätä, että tulevat edaattorit ovat valmiita osallistumaan edustajiston toimintaan mahdollisimman pitkäjänteisesti. Tosiasia on kyllä, että paljon ehdokkaiden joukossa on vanhempia opiskelijoita, jotka luonnollisesti jossain vaiheessa valmistuvat. Tämä ei kuitenkaan saisi olla esteenä ehdokkaaksi asettumiselle.
Itse näkisin tärkeänä, että seuraavan edustajiston jäsenet saataisiin aktiivisesti mukaan ylioppilaskunnan valiokuntatyöskentelyyn. Edustajiston puheenjohtaja ja ryhmäpuheenjohtajat ovat avain asemassa siinä, kuinka he kaitsevat joukkoaan ja saavat ryhmänsä jäsenet jalkautumaan valiokuntiin. Tämän kautta saataisiin edustajiston kokouksiin huomattavasti enemmän perustietoa siitä, missä ylioppilaskunnassa parhaillaan mennään. Välillä tuntuu, että siellä on porukkaa pakotettuna sen takia, että saadaan edari päätösvaltaiseksi.
|
|
|
Onnittelut (torjunta)voitosta! 9 paikkaa ja suurin ryhmä on hieno saavutus!
-valtsikka
|
|
|
Guest |