|
|
Taso: Fuksi Ryhmät: Member
|
Tiedän kyllä että NESU:lla on myös kokonaan oma foorumi toisaalla, mutta koska olen laiska kaveri, joka jaksaa seurata vain yhtä foorumia kerrallaa, ajattelin avata myös tänne NESU keskustelua. Pakko hehkuttaa että edelliset Hawaijisitsit olivat parhaimmat sitsit missä olen aikoihin käynnyt (mitä nyt toastit välillä aika kahvilla olivatkin). Tosin olin kyllä aika juovuksissa ja kännissähän kaikki on aina kivaa, joten vaikea sanoa kuinka huiput juhlat kyseessä oikeasti oli :D. Mutta olen kuullut huhuja, että nesu olisi järjestämässä jonkinlaista aktiivien puuhapäivää. Oscarin kähvipöydissä on huhuiltu keilaamisesta, seinäkiipeilystä sekä cartingista. Eli mitäs asia oikein on? Onko tälläistä päivää tulossa ja miten pääsen mukaan? Pitääkö ruveta aktiiviksi ja jos pitää niin mites homma käytännössä toimii? Joudunko kantamaan niska limassa pöytiä jokaisten sitsien jälkeen ja jos joudun niin mitäs MINÄ siitä hyödyn? Näihin ja moniin muihinkin kysymyksiiin saamme vastauksen... No, kunhan joku niihin vastaa.
|
|
Taso: Fuksi Ryhmät: Moderator
|
[Markus wrote:]Pakko hehkuttaa että edelliset Hawaijisitsit olivat parhaimmat sitsit missä olen aikoihin käynnyt (mitä nyt toastit välillä aika kahvilla olivatkin). Itse tykkäsin kanssa :) Porukasta lähti ääntä kuin pienestä kylästä ja jatkobileet jatkuivat yhtä vauhdikkaissa merkeissä. Kuvat Hawajisitseiltä ovat nähtävissä sivuillamme. Wappusitsit ja -bileet ovat sitten keskiviikkona 25.4. ja jatkoilla soittaa kivenkovan livebändin mainetta nauttiva King Star! Kovat kekkerit tulossa vaikka itse sanonkin. Liput sitseille tulevat myyntiin maanantaina 23.4. [Markus wrote:]Mutta olen kuullut huhuja, että nesu olisi järjestämässä jonkinlaista aktiivien puuhapäivää. Oscarin kähvipöydissä on huhuiltu keilaamisesta, seinäkiipeilystä sekä cartingista. Eli mitäs asia oikein on? Oikeassa olet, NESU kaavailee aktiivi-iltaa keskiviikolle 11.4. Näillä näkymin alkuilta sujuu keilaamisen merkeissä, loppuillaksi keksimme jotain muuta vauhdikasta :) Informoimme asiasta vielä tarkemmin postituslistallamme. Mikäli et kuulu vielä NESU:n postituslistalle, voit liittyä lähettämällä meille mailia "Liityn" osoitteeseen nesu@uwasa.fi. Tulevista tapahtumistamme päivitämme tietoja sivuillemme http://nesu.warrantti.org. [Markus wrote:]miten pääsen mukaan? Pitääkö ruveta aktiiviksi ja jos pitää niin mites homma käytännössä toimii? Joudunko kantamaan niska limassa pöytiä jokaisten sitsien jälkeen ja jos joudun niin mitäs MINÄ siitä hyödyn? Näihin ja moniin muihinkin kysymyksiiin saamme vastauksen... Aktiiviksi pääseminen on täysin ilmaista eikä sido mihinkään. Aktiivitiimimme koostuu tällä hetkellä noin kahdestakymmenestä aktiivista, jotka osallistuvat toimintaan täysin omaehtoisesti. Tapana on, että aktiivit kutsutaan mukaan NESU:n kokouksiin, näin he pääsevät vaikuttamaan järjestön asioihin antamalla oman äänensä kuulua. Tämän vuoden aktiivit ovat osoittaneet ainutlaatuista tarmoa auttamalla meitä sitsien järjestämisessä, niin pöytiä (niska limassa) kantamalla ;) kuin tarjoilupuolesta huolehtimalla, mikä on ollut meille iso apu. Toisin sanoen, on hienoa että saamme aktiiveilta apua toimintaamme. Tätäkin tärkeämpää aktiivien mukanaolossa on heidän mielipiteensä. On tärkeää, että kuusihenkinen hallitus saa vinkkejä ja toiveita oman näköpiirinsä ulkopuolelta. Täten toiminnallamme on edellytykset kehittyä. Aktiiviksi voi ilmoittautua lähettämällä meille postia osoitteeseen nesu@uwasa.fi, laita viestiin "liityn aktiivilistalle". Aktiiveille NESU tarjoaa tilaisuuden tutustua ja verkostoitua niin suomalaisten kuin muidenkin pohjoismaisten kyltereiden kanssa, niin sitseillä kuin puolivuosittaisissa seminaareissa. Tämän lisäksi aktiivit pääsevät tutustumaan oman kaupungin kyltereihin NESU:n järjestämän yhteistoiminnan merkeissä. NESU on siis muutakin kuin sitsejä ja juhlimista, pyrimme tarjoamaan vaasalaiskyltereille muitakin aktiviteetteja. Olemme havainneet aktiivien joukossa kontaktien luomista ja ystävystymistä, mikä viestii meille ainakin jollakin tasolla onnistumisesta. Nesulaisia voi tavata seuraavan kerran Wykypäivän NESU-rastilla keväisen meiningin merkeissä. Aktiivi-illasta informoimme kunhan saamme selvyyden alkuillan aktiviteetista. Toivottavasti tämä vastasi ainakin osaan kysymyksistäsi! -Antti Puheenjohtaja, NESU-Waasa
|
|
|
Aktiiviksi pääseminen on täysin ilmaista eikä sido mihinkään.
Huippua että tuo aktiiviksi ryhtyminen ei maksa mitään :D
|
|
Taso: Maisteri Ryhmät: Member
|
[Markus wrote:]Huippua että tuo aktiiviksi ryhtyminen ei tee maksalle mitään :D Hyvä niin. Muuten CM joutuisi tilaamaan aina vuosittain vaihtomaksoja kasan teurastamoilta.
|
|
|
Normaalisti olen kyllä tilannut vaihtomaksani suoraan postimyynnistä, mutta nyt kun olen jäämässä ekaa kertaa tänne Vaasaan kesää viettämään, niin voisin käydä vapun jälkeen täältä sittarista uutta maksaa tiedustelemassa. Pitää tukea paikallisia yrittäjiä.
|
|
|
Tajusin tässä juuri, että Nesun LEGENDAARISET wappu sitseilyt jää minulta tänä vuonna välistä. Tämän johdosta ajattelin lohduttaa itseni sillä faktalla, että VANHOINA HYVINÄ AIKOINA ne sitsit vasta hyviä olivatkin. Muistuu tässä mieleeni yhdet Itä-Länsi sitsit, jossa tarjoiltiin Savon pahamaineista kotiviiniä, eli ihan vaan kotsaa näin kavereitten kesken. Meno äityikin sitten loppuillasta aika hurjaksi ja löytyipä toinen tarjoilijoistakin sitsien jälkeen pöydän alta sammuneena. Mutta tuleeko kellekkään muulle mitään legendaarisia sitsikertomuksi mieleen, joita voisi muistella tässä ennen wappusitsejä?
|
|
|
Harmikseni en myöskään päässyt osallistumaan tuonne aktiivi-iltaan. Mites ilta oikein vierähti. Kuka voitti nesun virallisen keilamestaruuden ja sammuiko kukaan jatkoilla saunaan?
|
|
|
Markukselle tiedoksi että sittarista saa aika miehekkään kokoisia maksoja, jolla pärjää aina talven ylitse ;)
Sitsimuistoja kyseltiin kanssa. Muistan erään kerran kun pääsin auttamaan vaihtuvaa NESUn hallitusta uuden hallituksen lahjoittaman putelin kanssa ja kiskoin huiviini pelottavat määrät tavaraa. Pian tämän jälkeen pidin omat sitsit sitsipoliisin johdolla dj-kopin takana lattialla ja olin oikein onnellinen, vaikka en enää loppuajasta kuin kuullut ihmiset (tämä siis siksi että dj-koppi oli edessä).
Hyvin muistuu mieleen myös kolmet sitsit peräkkäisinä päivinä putki, joka tuli tässä aikoinaan vedettyä. Viimeiset sitsit tuntuivat siltä että perseessä olisi ollut se kuuluisa peukalo. Maistui vähän puulle...
|
|
Taso: Advanced Member Ryhmät: Member
|
[Markus wrote:] Muistuu tässä mieleeni yhdet Itä-Länsi sitsit, jossa tarjoiltiin Savon pahamaineista kotiviiniä, eli ihan vaan kotsaa näin kavereitten kesken. Jos nyt on kyseessä THE Kotsa niin todellakin, pahamaineista tavaraa..
"Corporate strategy has been a minefield both for managers and researchers. For senior executives, diversification may be compared to sex: its attractions are obvious, even irresistible, but the actual experience is often disappointing." "Those who can, do science. Others do methodology." http://pbfcomics.com/archive_b/PBF067-Better_Luck.gif
|
|
|
[Hourulaiva wrote:]
Hyvin muistuu mieleen myös kolmet sitsit peräkkäisinä päivinä putki, joka tuli tässä aikoinaan vedettyä. Viimeiset sitsit tuntuivat siltä että perseessä olisi ollut se kuuluisa peukalo. Maistui vähän puulle...
---Niin siis se peukalo vai?...
Sopulit vaeltavat mereen *** -Suustani ei kovin usein putoile helmia. -pikajuoksija Markus Poyhonen, Apu-lehdessa ***
|
|
|
[Kottarainen wrote:][Hourulaiva wrote:]
---Niin siis se peukalo vai?... Kolmen päivän jälkeen on elimistö aika hapoilla että eiköhän...
|
|
|
[Markus wrote:]VANHOINA HYVINÄ AIKOINA ne sitsit vasta hyviä olivatkin. Kuinka vanhoja hyviä aikoja saa muistella? Laskin tuossa, että olen ollut jo sitseillä siihen aikaan kun nykyiset fuksit aloittivat juuri yläasteella..
|
|
|
Isku Markuksen vyön alle.
|
|
Taso: Tohtori Ryhmät: Administration
|
[Hourulaiva wrote:]Isku Markuksen vyön alle. Hourulaiva on taas ollut useammilla sitseillä, kuin jotkut fuksit saavat opintopisteitä ekana vuonna ;D
|
|
|
Wappusitsit ja -bileet 2007!NESU-Waasa potkaisee vapun 2007 käyntiin ryminällä, Wappusitsien ja Wappubileiden merkeissä keskiviikkona 25.4. klo 18.30 alkaen. Wappusitsien liput myytiin tänään silmänräpäyksessä loppuun, mutta Wappubileisiin on sen sijaan tilaa. Joten no worries, viikon kovimmat bileet kutsuvat juuri Sinua! Wappubileet alkavat klo 23 Royalissa, teemana mikäs muukaan kuin vappu. Joten haalarit niskaan, serpentiinit kaulaan ja kuoharit auki, nyt on juhlan aika!. Illan kruunaa kovassa nosteessa olevan vaasalais-helsinkiläisen King Starin live-esiintyminen. Tsekkaa parit maistiaisbiisit osoitteessa http://www.myspace.com/kingstarTästä kaikesta Sinun ei tarvitse pulittaa kuin vaivaiset 4 euroa. Lippuja voi ostaa ennakkoon Mathildan aulasta tiistaista keskiviikkoon (24.-24.4.) klo 11-13. Wappubileisiin saa toki lippuja myös Royalin ovelta koko illan. Vappu on kerran vuodessa, niin myös NESU:n Wappubileet.. Tervetuloa!
|
|
Taso: Tohtori Ryhmät: Administration
|
Meitsi tulee _o/ :)
|
|
|
Syksyn viileimmät sitsit keskiviikkona 3.10. Royal Bar & Nightissa! Kaupungin tyylikkäimmät bisnesmiehet ja upeimmat uranaiset kohtaavat toisensa tutussa paikassa klo 18.30 alkaen. Taas on tullut aika avata lauluäänet, juomahanat ja syksyn sitsikausi, tällä kertaa astetta hienommin.
Liput myynnissä maanantaina 1.10. klo 11 eteenpäin Mathildan aulassa aina klo 13 asti. Lipunmyynti jatkuu tiistaina samaan aikaan mikäli lippuja on vielä jäljellä.
Mitä ja missä: NESU-Waasan Business-sitsit 3.10. klo 18.30 @ Royal Hinta: 12 / sitsaaja. Dresscode: Business (ei haalaria)
Be there or be fair!
|
|
|
Guest |