Tervetuloa vieras Etsi | Aktiiviset aiheet | Käyttäjät | Kirjaudu | Rekisteröidy

Elitismistä yhteiskuntavastuuseen [Options]
sailor
Lähetetty: Monday, February 26, 2007 11:18:47 AM
Taso: Maisteri
Ryhmät: Member

[Points]: 6
Noh, jos jollakin on tosiaan kivaa tuolla tavoin, niin kaikki kunnia ja pokkaus kattoon! Argh, musta toi on kauheeta. Jäätävää. Ärsyttävää. Mutta, seilataan kaikki omalla tyylillämme, itse kylterinä en tuohon, en herran tähden halua lähteä! Moon ennemmin tavis-kyltsi! Toki tietty persoonallisuus on sallittua ja siitä ei mihinkään pääse, että aina on yksi tietty suunta mitä seurataan se hetki, ei toi meno ollu kyllä tota vielä 2003. Minne me ollaankaan matkalla... jospa kompassi sen tietäis!

Ps. kuka muuten omistaa sen purjelaivan joka on siellä yliopiston lähellä olevassa saaressa? Se on hyvä kuntoinen, mutta maannu samoilla telineillä jo pidemmän tovin. Hmmm...investointi uuteen alukseen voisi olla haastavaa.
Hourulaiva
Lähetetty: Tuesday, February 27, 2007 8:24:37 PM
Taso: Maisteri
Ryhmät: Member

[Points]: 18
Kuten tässä ketjussa on jo aikaisemmin todettu niin kyllä mä ainakin haistan hyvin vahvan ironian käryn siinä kylterin sikari ja konjakkilinjassa (joka on blingbling miten? kultaista sikaria en tunkis suuhuni vaikka siinä olis tuhat timangia lyötettynä mukaan)... Suhteellisen hilpeänä läppänä myös ihmiset sen tuntuu ottavan.

Valitettavasti mukana on myös niitä jotka imitoi HSEn henkeä ja mennään kuin isäpappa Espoossa konsanaan.

Muutenkin mun mielestä kaikki mahdollinen vitsinvääntö on näissä kuvioissa vain hyväksi. Opiskelu on itsessään kuinkin vakavaa asiaa, niin miksi ei vapaa-ajalla voisi olla vähän kevyempää?

Ja kyllä mielestäni kaikki ihmisetkin ovat pilaantuneet vuoden 1984 jälkeen. Ne ei enää vaan osaa mitään.
Käyttäjät lukemassa tätä aihetta
Guest

Siirry alueelle
Et voi aloittaa uutta aihetta tällä alueella.
Et voi voi vastata viesteihin tällä alueella.
Et voi poistaa omia viestejäsi tällä alueella.
Et voi muokata omia viestejäsi tällä alueella.
Et voi aloittaa äänestystä tällä alueella.
Et voi äänestää äänestyksissä tällä alueella.

[Main Forum RSS] : RSS

Keskustelualueen voiman takaa Yet Another Forum.net versiolla 1.9.1.2 (NET v2.0) - 9/27/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Tämä sivu luotiin 0.045 sekunnissa.